.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد محصولی باید مورد رسیدگی قرار گیرد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ضمن انتقاد از ساکتین جریان انحرافی و فتنه، بر ضرورت موضع گیری شفاف گروه هاتاکید کرد و گفت: «در این موضوع اگر کسانی روی لبه حرکت کنند، این افراد از نظر اصولگرایی مورد اعتماد نیستند.»

به گزارش شبکه خبری زندگی، سید محسن یحیوی با انتقاد از ساکتین جریان انحرافی و فتنه در جبهه پایداری ، ابرازکرد: سکوت نسبت به جریان انحرافی را نوعی نفاق می بینم، این در حالی است که باید افراد مواضع خود را کاملا شفاف و روشن درباره جریانات مرتبط با انحراف روشن کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این موضوع اگر کسانی روی لبه حرکت کنند، این افراد از نظر اصولگرایی مورد اعتماد نیستند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به سخنان مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اعلام مواضع خواص و افراد موثر در صحنه سیاست درباره فتنه اشاره کرد و گفت: اکنون بعد از فتنه نام جریان انحرافی وجود دارد و همه افراد موثر باید موضع خود درباره انحراف را به وضوح بیان کنند.

یحیوی همچنین درباره تلاش جبهه پایداری برای حضور صادق محصولی در ۷ + ۸ ، گفت: پیش از این اعضای کمیته وحدت دو سهمیه را برای جبهه پایداری قائل شده بودند که قاعدتا چهار نفر از سوی این جبهه معرفی شده و از بین آن ها دو نفر با تایید هیات ۱۵ نفره انتخاب شدند.

نایب رئیس پیشین کمیسیون نفت مجلس همچنین به پرونده صادق محصولی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: البته وقتی مسایل اقتصادی و مالی را به شخصی نسبت می دهند باید در جایی به اثبات برسد و تا موضوعی از نظر قوه قضائیه و سازمان بازرسی مسلم نشده است، نمی توان برای آن اعتباری قائل شد.

این عضو ارشد جامعه اسلامی مهندسین در عین حال تاکید کرد: ایشان پیش از ورود به مناصب دولتی کار های ساخت و ساز می کردند یا خانه های قدیمی را نوسازی می کردند و می فروختند که قاعدتا انجام این کارها درآمد هایی را برای افراد دارد، اما باید دید که داشتن این درآمد ها چقدر از راه صحیح بوده و چقدر از راه ناصحیح و استفاده از رانت ها.

یحیوی خاطر نشان کرد: به نظر من این رسیدگی باید درباره درآمد های آقای محصولی انجام شود تا اتهامی به کسی وارد نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مهر 1390
كسي را كه از حساب پاك است از محاسبه چه باك
محمد علوی 3 مهر 1390
بهتر نیست این گونه با آبروی کسی در رسانه مجازی بازی نشه؟؟؟شایدم بعضی ها این گونه قصد تخریب دولت عدالت محور رو دارند که سخت جای تامل داره
م.ع

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.